Een stralend portret

laat jezelf zien

Laat jouw collega’s stralen. Zet jouw product in de spotlights. Met krachtig, stoer, eerlijk en vooral herkenbaar beeld. Voor de portretten die ik fotografeer kijken de modellen altijd recht in de camera.

Zakendoen gaat over persoonlijk contact. Jij en je collega’s maken het onderscheid en zorgen voor het guneffect. Natuurlijk zijn de kwaliteit van de producten en de service van groot belang. Maar de mensen zijn het visitekaartje van jouw onderneming. Daarom is krachtig beeld belangrijk, want daarmee kun je wat jullie zeggen en doen ook uitstralen op je website, in brochures en andere middelen.

Uit onderzoek blijkt dat het voordeel heeft om ondernemers persoonlijk in beeld te brengen. Wanneer potentiele klanten online mogen 'kennismaken' met de ondernemer (door een portretfoto) straalt dit veel vertrouwen uit. Wanneer klanten later persoonlijk langs komen 'kennen' ze de ondernemer al, dus zullen ze ook eerder geneigd zijn om de diensten af te nemen.

Gebruik de portretten:
Bij een artikel in een magazine over jouw bedrijf of product. In een bedrijfsbrochure. Op de (bedrijfs)website. Voor de interne communicatie. Voor arbeidsmarktcommunicatie, of als profielfoto.

Comfortabel
Het blijft voor velen spannend om op de foto te gaan. Dat begrijp ik natuurlijk. Daarom is het belangrijk om comfortabele kleding te dragen, zonder drukke patronen, zodat de aandacht vooral naar het gezicht blijft gaan.

Dat soort tips stuur ik voordat ik naar jouw bedrijf kom. Soms spreken we vooraf een kledingstijl af, bijvoorbeeld om een reportage een bepaalde uitstraling te geven.