Totaal concept, Anke Bot Fotografie, fotograaf Dordrecht, portretfotografie, bedrijfsfotografie, bedrijfsfotograaf, portret, bedrijfsreportage, beeldtaal, beeldconcept, sterk merk, imago, merkbeleving

Jouw merk positioneren

met een totaal concept

Wanneer je als communicatiemedewerker of ondernemer een nieuwe uitstraling van het bedrijf wil doorvoeren om je merk te versterken, is het verzorgen van een totaalconcept ook een mogelijkheid. Vaak werk ik vanuit een project of een campagne. Samen met enkele vakspecialisten heb ik ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van een totaalconcept. 

Het begint met luisteren, jouw verhaal vertelt ons wat de wensen zijn. Dat is altijd ons uitgangspunt. Na deze gesprekken maken we een voorstel voor een middelenmix, met als doel het versterken van het imago van jouw merk. Dat varieert van het bedenken van een merknaam voor een label, het maken van bedrijfsfoto’s en -films, tot de vormgeving van allerlei dragers van de uitingen of bijvoorbeeld het schrijven van verhalen voor een handzaam uitdeelboekje vol productverhalen. Wordt je blij van het voorstel? Dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag om dit te maken. 

Dankzij mijn grote netwerk kan ik veel wensen realiseren. Op de volgende pagina's zijn hiervan voorbeelden te zien. 

Steengoedt

Albert Heijn Achterberg uit Steenbergen heeft veel lokale specialiteiten in het assortiment. Dit zijn eerlijke,  lekkere en kwalitatief goede producten die vakmanschap uitstralen.  Het door Karin van Zanten (Kaat.cc) en mijzelf ontwikkelde label Steengoedt geeft deze ambachtelijke leveranciers en hun producten op velerlei wijzen een podium. Een groot aantal films, die ik daarvoor maakte, draait op de schermen in de winkel en op het eigen youtube kanaal.

Streekmeesters

Streekmeesters zijn inmiddels een bekend begrip in supermarkt PLUS 't Lam Dordrecht (2 winkels), PLUS Elbert van den Doel in Gorinchem, PLUS Buning in Stellendam en PLUS Slingerland in Middelharnis. 
Het uitgangspunt van PLUS: Goed eten, daar houden we van.

Het label Streekmeesters sluit hier op aan en geeft een kijkje achter de schermen met een grote serie foto's en films. Ook dit label, inclusief beeldmateriaal en films is ontwikkeld door Karin van Zanten (Kaat.cc) en mijzelf. Gitte Peeters verzorgde de teksten en de hoofdredactie en ook Leo van Teeffelen heeft veel teksten geschreven.