elk merk heeft sterk
herkenbaar beeld nodig

welk beeld zet jij neer?

Wat is voor jouw onderneming een krachtig beeld? Om dat vast te stellen, kom ik eerst met je praten. Jouw verhaal en beeldwensen vertaal ik naar een beeldconcept. Door het samen concreet te maken wat jij in beeld wilt hebben, kan ik een voorbereidingslijst maken. Daarop staat onder meer wat we in beeld brengen, wie daarvoor op de foto gaan en welke producten of middelen we nodig hebben.

We stellen samen een planning op, zodat de fotoreportage zo min mogelijk jouw productie of bedrijfsproces hindert.

De reportages die ik maak zijn:
Multi inzetbaar, afwisselend door de combinatie van onder meer portretten, locatie, werkruimtes, producten en producties. Kenmerkende  stijl is dat ze realistisch, herkenbaar, krachtig en persoonlijk zijn.

Abonnement voor actuele foto’s
Sommige ondernemers hebben jaarlijks of meerdere keren per jaar nieuwe foto’s nodig voor een actueel beeld. Met hen regel ik een abonnement zodat de ondernemer gegarandeerd is van een constant actuele en gevulde beeldbank.